16 Φεβ 2011

Ο Μπερλουσκόνι, ο Μουμπάρακ και πως ο Άραβας παρατείται αλλά ο ... Ευρωπέος παραμένει γαντζωμένος στην εξουσία!


Τελικά η μικρή είναι λιγάκι ... ούφο. Για την Ρούμπι Καρίμα ο λόγος, τη σέξι χορεύτρια από το ... εξωτικό Μαρόκο, που έκανε τον Σύλβιο Μπερλουσκόνι να πάθει ένα ταράκουλο και να την τρέχει ξωπίσω κοτζάμ πρωθυπουργός, για να της κάνει ... αλήθεια τι; Στα εβδομήντα τρία του χρόνια ο Καβαλιέρε, την είδε ... επιβήτορας! Και έβαλε τον εαυτό του σε μια απίστευτη περιπέτεια, που αν τραβήξει μέχρι τέλους, κινδυνεύει να ξεφτυλιστεί πλήρως ή ακόμη και να τον κλείσουν στης φυλακής τα σίδερα που είναι για τους λεβέντες!

"Ο Σίλβιο ήξερε καλά ότι ήμουν ανήλικη, του το είπα εγώ όταν μου πρότεινε να μου δώσει σπίτι. Παράλληλα, μου έδωσε πενήντα χιλιάδες ευρώ και με συμβούλεψε, για να ήμαστε καλυμμένοι, να πούμε ότι ήμουν ανιψιά του Μουμπάρακ»! Αυτά είχε πει σε μια κατάθεσή της τον περασμένο Αύγουστο όταν άρχισε αυτή η ιστορία η χορεύτρια κι αναρωτιέται κανείς... πώς του κατέβηκε του Καβαλιέρε να κάνει χρήση του ονόματος του ... Μουμπάρακ! Τον γκαντέμιασε τελικά κι αυτόν και τον στείλανε οι Αιγύπτιοι στον σκουπιδοντενεκέ της ιστορίας, μετά από 30 χρόνια διαφθοράς.

Αλλά ενώ ο Μουμπάρακ τα παράτησε τελικά και έφυγε κάτω από την πίεση της λαϊκής οργής, ο Μπερλουσκόνι έχει γαντζωθεί στην εξουσία και, όχι μόνο δεν φεύγει, αλλά ψάχνει και τρόπους να ενισχύσει το κόμμα του με βουλευτές που αποσκιρτούν από άλλα κόμματα, μην τυχόν και περάσει η κυβέρνησή του σε μειοψηφία στη βουλή και τον εξαναγκάσει η αντιπολίτευση σε παραίτηση! Αυτό θα πει ευθιξία Ευρωπαίου (ή μήπως Ευρω...πέου) πολιτικού;

Διαβάστε επίσης: 

Θα φυλακιστεί ο Μπερλουσκόνι;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου