15 Φεβ 2011

Μελέτη: "Πρώτα θα κάνω παιδί και μετά θα παντρευτώ"

Επειδή αυτό το blog δεν αντέχει το ξεκατίνιασμα και δεν θα μπει ποτέ σ' αυτό το λούκι, είπαμε να αναδημοσιεύσουμε από το tvnea.blogspot.com, τι είπε η Ελεονώρα Μελέτη στην εκπομπή του Λιάγκα και της Σκορδά, χωρίς να γράψουμε κανένα σχόλιο.  Όμως ο πειρασμός είναι μεγάλος να αναρωτηθούμε: τι ανάγκη έχουν κάποιοι επώνυμοι να μας λένε αν ... κεράτωσαν τη σχέση τους ή όχι και γενικά τι κάνουν στην προσωπική τους ζωή; Άλλο να σε ξεκατινιάζουν άλλοι και άλλο να ξεκατινιάζεσαι μόνος σου... Αυτή είναι η γνώμη μας. 


Καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωινό mou» ήταν  η Ελεονώρα Μελέτη η οποία μίλησε για τη προσωπική της ζωή, την απιστία, το γάμο αλλά και τα παιδιά.


Όπως αποκάλυψε νωρίτερα στην εκπομπή της,ανέφερε και στην Φαίη και τον Γιώργο πως έχει κερατώσει: «Είμαι σίγουρη πως όταν κάνεις κάτι θα το βρεις μετά μπροστά σου και όχι από εμένα. Αλλά θα το απολαμβάνω εγώ! Μ’ έχουν απατήσει, και τον απάτησα και εγώ μετά. Περίμενα να έρθει και ο κατάλληλος. Ο οποίος ήρθε και έμεινε 4 χρόνια. Το κατάλληλο πρόσωπο είναι αυτό που το γνωρίζεις, το επιτρέπεις να μπει μέσα στη σχέση σου. Ήμουν σε 2 σχέσεις παράλληλα, όπως και ο άλλος άλλωστε!».


Μίλησε όμως και για την προσωπική της ζωή: «Ποτέ δεν έκανα το πρώτο βήμα σε μία σχέση μου. Ήμουν ντουβάρι, μπορεί να με ήθελε κάποιος και να το έπαιρνα φιλικά. Αν δεν εκφραζόταν ελεύθερα ο άλλος δεν το καταλάβαινα» και συμπλήρωσε πως δεν πιστεύει στην ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου: «Ποτέ δεν γιόρτασα την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Πέρσι είχε έρθει μία τουρτίτσα, πρόπερσι ένα λουλουδάκι, αλλά νομίζω πως έχει καταλάβει πως δεν τη γιορτάζω!».


Στη συνέχεια ρωτήθηκε αν θα ήθελε να κάνει ένα παιδί: «Έχω καιρό ακόμα για να κάνω παιδάκι
. Υπάρχουν και άλλες παντρεμένες που έχουν σειρά. Κάποια στιγμή θα ήθελα να κάνω παιδί αλλά το καμπανάκι δεν έχει χτυπήσει ακόμα και δεν πιστεύω να χτυπήσει ποτέ. Ξέρω πως σήμερα είμαι έτσι και αύριο θα είμαι αλλιώς. Οπότε δεν ξέρω αν μπορώ να δεσμευτώ ακόμα με ένα παιδί. Ζω πολύ έντονες στιγμές με την ανιψιά μου αλλά στη παρούσα φάση δεν ξέρω... αν έρθει ένα παιδί θα ήθελα να μην δουλεύω, ή αν δουλεύω να είναι έτσι τα ωράρια μου που θα μπορούσα να είμαι συνεχώς μαζί του». Η Ελεονώρα ανέλυσε και τη θεωρία της για τον γάμο: «Με τον Γιάννη μένουμε μαζί. Το concept της ζωής μου έτσι το έχω φανταστεί, πρώτα θα κάνω παιδί και μετά θα παντρευτώ. Μόνο για το παιδί θα παντρευόμουν, για να μην περάσω όλη τη γραφειοκρατία» και συμπλήρωσε: «Ξεκινάω με το σκεπτικό πως με αφορά να βρω ένα σύντροφο με τον οποίο θα είμαι καλά για πάντα και χωρίς να υπάρχει αυτή η ασφάλεια του ότι είσαι παντρεμένη μαζί του» ενώ παραδέχθηκε πως έχει φτάσει κοντά στν γάμο: «Έχω φτάσει πολύ κοντά στο γάμο- δεν έγινε η πρόταση γάμου, αλλά έχω νιώσει πως είναι να βλέπεις πως η σχέση πάει προς τα εκεί».

Διαβάστε περισσότερα http://tvnea.blogspot.com/2011/02/blog-post_3507.html#ixzz1E1Z0Lc00 
Under Creative Commons License: Attribution

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου