16 Φεβ 2011

Οι μετρήσεις της Nielsen για την εβδομάδα 7 - 13 Φεβρουαρίου 2011

Αυτό το Blog πιστεύει ότι τα νούμερα τηλεθέασης είναι απλώς ενδεικτικά και κατά προσέγγιση. Δεν μπορεί να υπάρξει ακρίβεια στην μέτρηση όταν υπάρχουν μηχανάκια σε 400-500 νοικοκυριά μόνο και ούτε μπορεί να είναι κανείς βέβαιος ότι εκεί που υπάρχουν τα μηχανάκια γίνεται η ενδεδειγμένη χρήση τους από τους συμμετέχοντες στο δείγμα. Τα νούμερα της τηλεθέασης δείχνουν απλά την τάση της τηλεθέασης και επομένως είναι αρκετά αυθαίρετο να δείχνουμε την κατάταξη των εκπομπών με βάση την μέτρηση αυτή, διότι όπως θα δείτε και στους πιο κάτω πίνακες οι διαφορά στον αριθμό τηλεθεατών από εκπομπή σε εκπομπή είναι τόσο μικρή, που κάλλιστα μπορεί να είναι και τελείως διαφορετική η σειρά αν λάβουμε υπόψη το περιθώριο του λάθους.

Μιας όμως και έχουμε τα νούμερα της Nielsen, για την περασμένη εβδομάδα, θα κάνουμε κι εμείς την ...υπέρβαση, θα τα δώσουμε και μάλιστα θα κάνουμε αυτό που είναι καθιερωμένο πια στην Ελλάδα. Θα δώσουμε όχι μόνο τα νούμερα της γενικής τηλεθέασης (στο σύνολο του κοινού) αλλά και τα νούμερα στα λεγόμενα νεανικά και εμπορικά κοινά (ηλικίες 18-44 ετών).

Κάντε κλικ πάνω στον πίνακα για μεγέθυνση

Κάντε κλικ πάνω στον πίνακα για μεγέθυνση

Κάντε κλικ πάνω στον πίνακα για μεγέθυνση


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου